Fin statistik

Kompisar!
Jag har haft en blogg med mina bästisar tidigare, den va sjukt stor och snygg osv. Vi har dock lagt ner den för vi inte hade tid eller intresse. Men varken jag Ida eller Jonna kan komma ifrån att vi gillar att blogga, det är något som finns inom oss! 
Jonnas blogg heter iaf kompass.devote.se
Idas blogg heter idaandersen.devote.se
Jag är så stolta att de startat egna bloggar och att de delar med sig av de de kan bäst, att vara roliga och snygga!
 
Men jag, jo jag har ju denna sköna lilla blogg som jag ibland går in på och gör ett inlägg på, och det gillar jag. Det är najs att inte ha så jävla stor press att prestera som när man har 400 läsare var dag. Jag har ju mina 4 läsare varje dag, I LIKE IT! och vet ni vad??? två är båda från Asien och de andra är Ida och Jonna, perfekt! Då kan jag skriva om dem utan att de förstår ( om de inte använder google translate, sneakyblick)
Oj vad täntig jag känner mig nu, men det är ialifall bara Ida och Jonna som kommer läsa detta. 
 

Kommentera här
Postat av: Jonna

HAAHHAHAHAHAHAHAHHHAHQHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA <3(3 HAHAHAHAHAH

2013-04-06 @ 10:15:28

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0