Läsvärda tankar

Jag ÄLSKAR världen! Det är så varmt och allt är så gött!
Just nu sitter jag på hemma med Noah and the whale i Bakgrunden och sjunger med i texten
L.I.F.E.G.O.E.S.O.N . Jonna Jobbar på Rankhyttan med THE NILSSONS på en litet bröllop.  SItter och tänker att det skulle maximal lycka om hon skulle kunna sneaka med sig en kötbulle i fickan hem till mig, MUMS!
Ida är hos kompisar och Mammapappa på partiiiie.
En annan sak jag tänker på är att jag ska ta en liten raggarrunda i byn med någon random raggarfbil som åker förbi, har vart sjukt mycket raggarbilar i Vika idag. Så vi fårse vad som skicker spontant upp i huvudet.
Om en timma ska jag hämta Jonna.




PUSSSSSS


Kommentera här

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0