Trampa snett

Internet,
alla säger att det dom ligger på nätet aldrig försvinner och att det är superfarligt. Till viss del ja, men ändå
vem skulle vilja ha kvar bilder på mig på sin dator. Och om någon sparar bilder på mig så är väl det kul för det
visar ju att de tyker jag är fin. Men såklart måste man vara lite försiktig också, så att man inte lägger upp något
alldeles prival eller liknande. Denhär bilden till exempel var inte så lämplig att lägga upp på våran blogg innan vi redigerade den. Det blev liksom lite tuttlisa över den, hihi.
Ofc, allt sparas på nätet men bara ni tänker till innan ni lägger upp grejer så är det helt okej, tycker jag!

Kommentera här
Postat av: Emma

Hejsan Anna-Maria!

vart kommer skorna på bilden ifrån?

söt blogg!

kram!

2012-06-25 @ 21:04:20

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0