Härligt men farligt



Det är helt otroligt roligt att vara i Sälen, nu också när Rebecca är här.
Vi har hängt ända från i lördags. Vi har gjort allt från åkt skjärtlapp ner för
stora backen till att utforskap experium.
Iadg har vi träffat mattis ( en kille i våran klass ) Vi har åkt offpist och det var
jättekul! När allas hår var istappar och näsorna vita drog jag och Rebecca hem till mig
för att fixa oss inför en badkväll. Vi gick ner mot stora vägen för att ta bussen som va
sen, när vi stog och väntade på bussen såg vi att det stog en bil på andra sidan vägen.
Den hade lyserna på och stog vända mot oss. När vi vinkade lite för att kolla va den ville
så tutade den och blinkade. Vad ville bilen? Vi stog lite nervösa väntandes på bussen.
När bussen äntligen kom så sprang vi mot den, de i bilden trodde nog att vi sprang mot dem
så de gick ut ur bilen och ställde sig utanför bilen och stirrade på oss, VA VILLE DEM?
Så jag tog shansen och sprang förbi honom och puttade jag honom på armen, hahah.
Vad lycklig jag blev när jag hörde hans lilla vrål. Ni sitter alltså nu och läser världens ninja tjejs blogg.
AWSOME!
- Men tänk om han bara skulle hämta någon från bussen, sa Rebecca
- Ouuups, äää vafan, självförsvar ;)

Jag skrev detta bara för att ni ska förstå att det inte bara finns snälla människor i detta land. Denhär killen
va säkert snäll, bara det att jag och Rebecca överdrev en hel del.
SÅ med mig är det jättelungt och med killen också.



Kommentera här

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0