Hypnoticon

I lördags var jag och Jonna på oudition till en kortfilm. De ringde dagen eftre och sa att
jag fått en av huvudrollerna som syster Anna. Igår var jag på första inspelningen, det var kul
men otroligt vad segt det gick! Jag kom til klockan sju för att hoppas få börja spela men klockan nio
så fick jag börja. sen skulle jag ta en buss klockan tio så jag han inte så länge...
Anna som jag spelar är otroligt agro och de starkaste scenerna jag spelar så skriker hon
högt och får utbrott på sin mamma. Läskigt men kul att få skrika sådär fritt bara.



Mitt manus som jag siter och pluggar på just nu. Men somtur var är det inte allt för mycket
repliker, eftersom att jag mest skriker hela tiden.


Kommentera här

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0