Förväntningar

hej!
Idag är det sondag och det är för mig en söndag med mycket roliga saker inplanerade.
Om en halvtimme ska jag, Ida och Jonna till Helena ( mammas kopmpis) och hjälpa till med att packa upp
flytlådor. För de får vi pengar så det är mycket bra.
Igår träffade vi rut på byn och hon frågade
- gillar ni speciella gammla kläder?
- JAA
- Jo för att jag har hela min vind full med långhjolar och blommiga blusar, det är bara att komma förbi.
Snacka om att vi blev glada, vi som älskar gamla snygga kläder! Så klockan tre så ska vi gå till henne och leta kläder.
Sedan klockan halv sex så ska vi vara i kyrkan och förbereda till gudskänsten för Jonna ska nämligen sjunga och
jag ska typ säga något litet. Hihi, det ska bli kul.
Vi träffade prästen igår och han frågade om vi ville hjälpa honom imorgon.




syk minen

Kommentera här

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0