Crazy Bananaz

Jag har just vaknat efter en väldigt kul valborgsmässoafton.
Igår var vi 9st hemma hos Jonna och grillade. Jag grillade majskolvar och
kyklingfile, mums!
Sen så gick vi ut på byn och crazade oss, fick även vara med och tända brasan, men jag
ville inte...
Sen träffade vi på Petter och Oskar och vi drog hem till Ida och ställde hennes bauta stora högtalare
vid fönstret och öppnade fönstret på vid gavel, partyyypratyy
Senare på kvällen grillade vi marshmallows vid brasan. Sen traskade vi hem till Barbro och Pelle och
åt äppelkaka. MUMS!
Kvälen slutade när mamma ringde och sa att jag måste hem...
Men det var en otroligt rolig valbort i år, tack vara allt bra folk. TACK :D



Kommentera här
Postat av: Jonna Hevosmaa

Det var helt galet kul!

Partyt på Idas gård...värmer i hjärtat, hoho! <3

2011-05-01 @ 10:53:02
URL: http://jonnahevosmaa.blogg.se/
Postat av: ida

ÅÅÅÅÅÅH UUNDERBART IGEN :D <3



NI GÖR MITT LIV O.o

2011-05-01 @ 13:35:21
URL: http://idaandersens.blogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0