Efter glassbilen i flip-flop

hej :) Igår när jag låg på stranden så hörde jag hemglass signalen och blev direkt väldigt sugen på glass. Så jag reste mig upp och gick efter ljudet. Men så lätt va det inte riktigt. Glassbilen åkte typ 10 meter framför mig i 20 minuter. Jag sprang och jag sprang, men hann inte riktigt med. En gång var jag så nära så att jag kunde knacka på hans ruta men inte san inte, han lyssnade på radio och hörde inget. SURT! Tillslut stannade han och jag kunde köpa mig glass. Jag var dock 3 km från tofta ( där jag börjat att springa, och vi bor) och när jag var hemma så var glassen smält. Men lite kul va det :)

Kommentera här
Postat av: ide

hahhaha

2011-07-11 @ 22:05:21
URL: http://idaandersens.blogg.se/
Postat av: Jonna

Hahahahha anna-maria!! typsikt dig att göra allt för glassen!

2011-07-11 @ 23:21:38
URL: http://jonnahevosmaa.blogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0