Borta bra men hemma bäst

Jag befinner mig just nu i Stockholm.
Men jag är inte här för de ni kanske kopplar med stockholm.
Min syster (Helena) ska flytta hit och jag är hennes bärhjälp.
Mamma  och pappa är också här men dom bygger ihop nån skohylla.
Jag har såklart också gått på stan, men det som förvånar mig är att det
inte är så bra rea. Jag har köpt en cheep monday tröja från urban och lite små
krafs från STHOME.
Just nu vill jag hem, min bästa Ida fyller år och jag vill hem och gratta henne.
Men pappa är ganska övertygd om att vi inte komma här ifrån innan 3.


Kommentera här
Postat av: ida

Ååååh, pussÅkram Anna-Maria! <3<3 Vi får ses imorgon iaf ^^

2011-01-16 @ 20:30:36

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0