What if...

Tänk om jag hade glugg, då skulle det nog sätt ut såhär.
Jag tycker att det är super charmigt med glugg men när man kollar på bilden så
skulle jag nog hellre ha mina vanliga tänder. Men om jag skulle födas med glugg
skulle jag aldrig vilja ta bort den.





Idag var det första dagen i skolan. Jag går nu på Natur på Haraldsbo blass B.
Klassen verkar superbra och det är kul att det är så många jag inte känner sedan innan.
Vi har ett bra schema och bra lärare. Nu återstår det bara att lära känna allt folk.
Idag sa vi inte ens hej till varanndra i klassen men imorgon så hoppas jag det blir lite mer lära känna
övningar. 


Kommentera här
Postat av: VIKTORIA

svar: jaaaa dom flesta bilder tar jag med mobilen ja :D och japp de finns de,bara att söka på devote på appstore så kan du ladda ner de gratis :) hur nice som helst!!

2011-08-22 @ 19:20:06
URL: http://wicki.devote.se

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0