shopping på kupan

Har även vart på Kupolen med Jonna idag.
Hittade väldigt bra grejer.



bild 2: linne H&M, 79:-    Harlem Byxor Indiska, 90:-
bild 3: Cardigan JC, 149

Kommentera här
Postat av: Anonym

Hej jag undrar om du har några bra tips till mig som känner mig jätte ovig men har inte så långt kvar till spagat! Kan du ge mig några tips hur man ska klara att komma ner i spagat/split?



DET ÄR EN DRÖM JAG HAR SOM JAG SKA KLARA!

2011-08-11 @ 19:29:59
Postat av: elin sundgren

Hej!

Outfitsen som är med i tävlingen kommer att dyka upp på bloggen vid 12.00.

Jag kommer sedan att lotta en vinnare och vinnaren kommer att kontaktas

via mail.

Så kika in på bloggen och håll sedan utkik i din mail utifall det blev du :-)

Annars kommer det fler chanser.

Kram och tack för att du var med!

2011-08-12 @ 02:20:34
URL: http://elinsuundgren.blogg.se/
Postat av: Ida

Har du också skaffat sånna? Haha, søta :D

2011-08-12 @ 11:46:02
Postat av: anni

till spagattjej!

vem är du?

Om du har blogg kan jag skriva till dig där :)

2011-08-12 @ 12:19:36

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0