Bortlängtad

hej, nu är jag hemma igen!
det är ganska skönt faktisk. Jag har vart borta på eftrerläger i Rättvik med 11 kompisar.
Det har vart otroligt roligt. Allt på stiftgården är så otroligt härligt.
Detta år var det Harry Potter tema på Stiftsgården. Jag och de andra efterlägrare var spöken.
På dagarna jobbade jag 3 timmar i antingen köket eller ute som dräng. Sedan gjorde man massvis med roliga
aktiviteter.
Hade otroligt tur med värdet, sol varenda dag!
Men saknar redan alla, alla härliga konfirmander. Alla roliga arbetare. Alla mina bästa vänner på efterlägret.

Hemma i Vika så är det ialifall jättefint väder. Jag umgås med mina vänner på dagarna.

Kommentera här

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0