Cirkus Cirkör

I Lördags var jag mamma och pappa på Cirkus Cirkör på dalateatern.
Det var den bästa teatern jag någonsin vart på. Det var värkligen underbart.
Musiken, akrobaterna, humoren allt klockrent.
Vi fick se en rad med farliga hopp och utmaningar. Det som var lite coolt var också
att jag ''känner'' två av dessa akrobater. Jag praoade på Cirkör i 8an och då träffade jag
två av dessa personer. Jag träffade en man som jonglerade med motorsågar ( jag blev bra
kompis med hans dotter) Sedan kännde jag igen ( bara lite ) en tjej som klättrade på stolpar och
i lianer, hon var otroligt duktig!



En låt som jag vart väldigt facinerad av, lyssna gärna och kolla på videon.


Kommentera här

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0