Terränglöpning

Jag har pinats så mycket av det här, inatt hade jag tillochmed marddrömmar.
Terränglöpning
Det är en grej som alla elever på hälsingården ska göra.
Man ska springa 4 varv runt en bana ( 4km) på tid.
Det är sån himla press på en att man ska klara det under en viss tid.
Jag som har MGV i idrott satt nog en stor press på att jag skulle klara av
den tiden. Tiden var 21min 30 sek
Första och andra varvet gick bra, men tredje var en pina.
Sen kom det fjärde varvet då man ska ÖKA temopt.
OMG, jag fick blodsmat i munnen nästan på engång vid fjärde varvet!
Men vet ni vad, jag klarade det!
Jag sprang på 21.08

Det var jättebra! Jag är nöjd.



Jag idag :)

Kommentera här

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0