åhnej godiset!!

Jag Vad på stan idag med några tjejer.
När vi skulle åka hem så fick vi syn på
godis reklamen men extremt billigt godis.
Jag Ida och Jonna bestämmde oss direkt för
att åka till WILLYS och köpa lite.
Vi tog 16.08 bussen dit, men vi måste ju komma
hem på något sätt... Så vi bestämmde oss för att strässa igenom
butiken för att hinna med vika bussen kl.16.18
Vi sprang ut ur bussen och in i affären.
Allt gick som planerat tills... Ida höll i godisburken (en burk med dåligt
lock på, åker jätte lätt av) på fel sätt.
Och så låg allt godis på den blöta asfatlen.
Och våran buss skulle gå om 1min.
-Hjälp mig att plocka upp godiswt, skrek ida!
-nej, ska du ta upp det?
- Ja det är godis vafan!
Haha, så vii plockade upp godiset medans vi hörde
-Mamma, mamma don har hittat godis m,m

Det var en liten rolig hndelse, en av alla i mitt liv.
Och bussen han vi också med :)


Kommentera här

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0