Prao

Hej!
Äntligen har ag fått igång internet. Det är så skönt att få kontakt med omvärden
och kunna blogga lite.
Just nu är jag i Stockholm, vid linus och lines lägenhet (line är min syster)
Det är kallt och ruggit här i shlm, idag har det snöat HELA dagen och
det som är dåligt är att när snön landar så är det så varmt så det blir bara slask.
Jag praoar nu på ett dagis vid medborgarplatsen. Det är roligt men det var lite mer
krävande än jag vad ag trodde. Är helt slut nu på kvällarna.
Det ska bli roligt nästa vecka då Marika kommer.

Igår så var ag på stan med Lovisa, det var kul!
Vi gick in på massvis med roliga affärer och ag
har hittat sååå mycket fint. Men jag har inte köpt så mycket, än.

Puss och Hej
och jag vill säga en sak:
jag saknar FALUN, men det är bra att jag ialifall ringer till henne varrända dag :P


Kommentera här
Postat av: Jonna

du saknar falun och du ringer till HENNE varje dag? haha ;)<3

2010-11-11 @ 17:29:25
URL: http://jonnahevosmaa.blogg.se/
Postat av: ida

hahah,jonnas xd

2010-11-14 @ 14:42:20
URL: http://kreativivika.blogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0