Inte bara 'en nypa luft'

Idag har jag vart väldigt mycket ute. Det känns så eftersom att det är så
himla kalt och blåsigt. Det ger sina spår.
Jag missade bussen imorse, så jag gick till vikaskola för att ''ragga'' bilar som
skulle kunna skjutsa mig. Efter många, nej jag ska bara hem så gick jag till
Jossi, jonnas pappa. -Jag ska till västerås men jag kan skjutsa dig ändå
Så nu vill jag tända en stjärna i himlen för Jossi!
Efter skolan så var jag med Ida och Jonna, det var kul!
Vi var ute i 3timmar och bla gjorde vika mysigt. Vi slådde in massor av kartongen i fint
presentpapper och sedan så la vi dom under granen  vid vika. Mycket mysigt!
Sen på kvällen så gick jag och mamma ut och gick.









Kommentera här
Postat av: marika

hahahah xD klockrent.. jag, typ bejby lycklig för att ja fick sova lite xD och julia bara sitt vanliga jag!

2010-12-03 @ 22:17:55
URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0