Första tisdagen på sommarlovet!

hej, Idag är det tisdag :) Den första tisdagen på sommarlovet.
Idag har jag vart på sjukhuset för att kolla vad mina utslag i ansiktet var.
(jag har haft ett par fula utslag i ansiktet som har liknat munsår/eksem)
Jo doktorn sa ialifall att det var ... Svinkoppor!!!
Jag har fått svinkoppor, hur drygt är inte det?
Nu på sommarlovet och allt. Han sa att jag inte får bada, vara med barn och så :(
Så himla drygt,
Suck!
Sedan så åkte vi till mormor och åt lunch :)



Kommentera här
Postat av: Anonym

ah, tråkigt att få det på sommarlovet !

2010-06-16 @ 19:20:41
URL: http://heyflorentina.blogg.se/
Postat av: Axel Söderlund

Jag har fått exakt lika, var hos läkaen idag det var svinkoppor:( Tog det lång tid för dina att förvinna...

Hoppas de försvinner innan skolan börjar! Svara gärna!

2011-07-28 @ 16:40:48

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0