SLUT..Vad ska jag göra?

Idag har jag och mamma kollat på OC ( som vanligt ) Men idag så var det det sista avsnittet vi såg på den 1.e boxen! Det slutade så tragiskt. Problem och svek. Det jag villl göra just nu är att kolla på nästa avsnitt. Men nej, det kan jag inte. Eftersom att jag inte har det! Trök! Men jag ska kolla på blocket om jag hittar något fynd. Annars finns det ju alltid på Åhlen´s . Eller har någon utav er OC boxen?

Jaja , men nu ska jag trösta mig med att kolla på en annan del av KÖPING! Det är bra de!
Tänk att det några utväckligsstörda kan göra ett helt programm i olika sesonger. Hur uttråkade är vi människor igentligen! HaHa. Jadu det är underhållande ialifall! I ♥ Tobbe . Han som svär så mykt på en annan del av köping :P

Vs  

Vilket pogram är bäst enligt dig?


Kommentera här

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0