Reklamering på hög nivå!

Hejsan!
Hoppas att jag får några fler läsare när jag ''reklamerade mig på bussen''
Haha, jo så var det faktiskt. Hör!
Idag när jag skulle åka hem från skolan såg jag en sak jag inte har set förrut.
En MIKROFON, som jag är tog jag tillfället i akt och började prata i telefonen.
Blandannat så sa jag vad min blogg hette och vad busschafförens fru var ifrån,hehe
Alla satt tyska och lyssnade, Inte ett dugg pinsamt. Men det var ju vad jag tyckte.

Ska också säga att jag fick ett ''sisiöst'' snack med busschaffis efter att ha
sagt att han var sen. Han sa då -det gör vell ingenting,
då sa jag att det gjorde någonting. menmen. de är som de är...





1.Haha, bitter rysk jag!
2.En nöjd polkagrisköpare.  ( http://lundfelicia.blogg.se )


Kommentera här
Postat av: klara

Men tack så mycket! :-D Ja den har jag gjort själv :-)

Haha cute pics!

2010-02-17 @ 19:00:38
URL: http://klarara.blogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0