Praoplatser

Nu sitter jag och ''jobbar'' framför datorn. Jag söker nämnligen praoplats.
Vekcorna 45-46 så ska vi praoa och jag vill ha en speciell och kul praoplats,
så sedan nu är jag ute och söker. Jag vill praoa i Stockholm, men inte skjälv.
Så jag och Marika hade tänkt att praoa på Balettakademien, det är jättesvårt att
komma in där och det är typ proffs som dansar där. Men det är därför vi skulle
vilja praoa där. Tänt kul att få testa på ett liv som dansare med shover och dans
dag in och dag ut. Förra året praoade jag på cirkus, det var en succe!

Jag har även mailat till sveriges radio och frågat och så ska jag ringa äntligen hemma.
Jag älskar att skapa och pyssla. Tänk att få praoa på äntligen hemma. woow!!!!!

Om två veckor ska jag åka till stockholm. Då hade jag tänkt att jag skulle gå till
sverige tevevisition och fråga. Jag skulle vilja praoa på bolibompa. Inte på
senen  men bakom. Det är ju så mycket som måste fixas.

Hoppas jag får någon praoplats! Det skulle var så kul!


Kommentera här
Postat av: wilma

låter skitkul anni !

ifall att du får praouplats på Balettakademin måste du höra av dig så får du hälsa till några vänner till mig hehe (a) , saknar dig superduper mycket ska du veta ! <3<3<3

2010-09-02 @ 21:57:07
URL: http://wilmaandreasson.blogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0