Hård morgon...

Hej,
Jag har nu kommit hem från en hård lördags morgon.
Istället för att sova ut i sin sköna säng så gick jag upp klokan 9.
Klockan 9.45 skulle jag vara barnvakt åt en familj. Somturvar så var jag inte ensam.
Ida skulle också vara barnvakt med mig. Men efter 1h så gick ida för hon skulle iväg. Och jag blev ensammen men 3 småbarn. Jag skulle leka dinosarie, skjutsa dom på 3-hjulingen blanda saft och så.
Snacka om att jag var trött! Nu är jag klar och det var värt pengarna :)

Jag hoppas på att vi ska åka till gävle nu. Pappa ska vindsurfa och jag och mamma ska gå på IKEA.


Kommentera här
Postat av: Joline

Sv; Vad bra då :D

Jag börjar på måndag (:

2010-08-21 @ 12:42:10
URL: http://jolle.blogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0