Ida Dag idag

Idag fick jag lov att gå upp kl.5 för kl.6 skulle jag johanna och ida och jonna vara på ica maxi och panta burkar.
Vi fick några tusen och det var ju jätte bra!!. När vi haed köpt en korv så hade ida korven och brödet i handen sodan råkade johanna stöta till den, så korven ``flög´´ ner på golvet och rullade lite på det lortiga ica golvet. Haha, Tuff som ida är tog hon upp korven och åt den endå. Hihi


Jag och ida har sprungit 5 km swdan badade vi i vikaskjön det var bara 15 grader. Sedan gick vi upp till hennesn bastu och satt där och pratade. Ida är så bra att prata! haha det är roligt de.





Haha Jonna Adam och jag
Det var roligd det. I juli
<3


Kommentera här
Postat av: Idaa

Haha :'))

2009-09-13 @ 17:55:54

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0