Dalatur nr.1

Jag och ida och jonna komm på att vi kan ju åka vart som hells i hela dalarna med våra busskort.
Så i helgen åkte vi till Grycksbo.
Min mormor bor där och då tyckte vi det var en bra skjans att upptäcka grycksbo. INGA STORA FÖRVÄNTNINGAR-

Jag och ida åkte på lördag eftermiddag till falun-grycksbo. När vi kom till min mormor och morfars stooora hus åt vi fika. Sedan cyklade vi igenom grycksbo på 8 min. Det är inte så stort där.

Chekade inn den stora fina prästgården och den enormt fula affären.

Sov över där,sov som en prinsessa. Har alldrig varit så trött tror jag!.

Åkte till stan ca kl.1 där köpte jag:

'En stickad kofta 
'Svarta leggins
'Randiga över knä-strumpor       

vika   
  juva vika. Hemma igen vid 4 då duchade jag och sedan gick jag hem till ida. Vi spelade wii .


En kul helg. Nästa helg blir det Sälen. Sedan ludvika tror vi!.

kram                                                                                                         


Kommentera här

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0