Utbildning med Felicia

HejHopp.
Igår vad jag på utbildning. För att bli en bra ung ledare.
Vi hade en ledare som kallades monkey och var jätte rolig.
jag och felicia gick bara på 2 lekitioner sedan gick vi till maten och åt mat kl. 10.15.
Mattanterna var asskjysta och vi pratade med dom i typ 40 min.

Tog 701 bussen in. Arenan 12.00
Där var det typ 20 st andra i våran åler från andra skolor.
Vi lekte lekar och diskuterade, lyssnade ,pratade.

Kl.6 var det slut. Det gick ganska snabbt altihop. P fredan är
det samma sak igen men fortsättningen.

Här får nu se bilder på vad jag felicia och klara hittade på när det var rast. ♥


felicia i fin frisyr!

här har vi hittat några roliga dräkter. det är klara bakon fiskdräkten.Haha


Kommentera här
Postat av: margareta

fin bild !!!

2009-10-17 @ 16:36:52
Postat av: erik

vart köper man fiskdräkten? :)

2011-10-12 @ 19:00:14

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0