Nytt rum

Hejsan. Idag har jag och pappa köpt tapeter och färg. Det är värsta bra med pappa att om man säger till han att man vill ha ex. en hylla och sedan argumentara lite så får man det. Så var det ialifall idag när jag var inne på nordsjö ideoch designe och kollade på tapetar. Sedan komm pappa och jag visade tapeterna.
-fina, dom köpe vi.
Lätt som en plätt :)
Jo jag ska ju få min brors gamla rumm eftersom har bor i linköpig nu. det ska bli jätte roligt att få göra om ett rum preci som man vill ha det.

När jag kom hem så blev jag överraskad av Jonna och Ida som hade köpt pizza. Dom hade dukat upp fint och vi fick en lyx-lunch.
Sedan gick vi ut och sålde smycken fick ihop ca.500 kr. Det var mkt bra.

På kvällen harr jag kollat på det roligt porgammet som går på 6.an hål i väggen. Det var skoj.
Sedan fick jag lov att plugga till spanskaprovet som är på onsdag. Tror jag klarar min ganska så bra!.

såg också att många hade komenterat på inlägget REPLAY det var roligt. Jag är ingen riktig märkesnörd men jag gillar fina grejer. Om det skulle finnas ett par lika fina för hälften av friset så -perfekt.
Men just då så hittade jag inte det. Tack Anonym.

obs. mitt framtida rumm i drömm-visioner.
KRAMMM


Kommentera här
Postat av: Anonym

vart har du hittat bilden? eller har du gjort den? :)

2009-10-19 @ 20:50:11
URL: http://inteanna.blogg.se/
Postat av: M

Oj, va mycket skoj du har för dig!! Smyckestillverkning och inredning av ett alldeles nytt rum, Jätteroligt!! Vi kommer och kollar så småningom. Jag är övertygad om att det blir som du drömmer om, det brukar ju bli så! Lycka till!!!

F. ö. Gick spnsk-provet bra?

2009-10-21 @ 10:32:32

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0