Lång Helg

Hejsan.
Vilken lång helg det känns som att jag har haft! Fick studiedag i onsdags och sedan efter det har det blivit shill every day. Mycket härligt. Jag tror dt bara var h-gården också som hade studiedag tor-fre.
Men jag har ialifall vart med Jonna och på fredagen var jag också med Paulina och Ida. det var skoj.
Idag har vi vart money maker :P Det gillar vi!
Sondag imorgon, men först en väldigt rolig kväll.


Jag har också målat mitt rum. -Före



ful bild men ni ser ;) -Efter

 
Jag tycker att bilden var lite rolig! -Min mysse

Kommentera här
Postat av: idaaa

hejj!



MONEY MAKERS!



imorgon har jag klust att shoppa.... Någon mer som har lust?

2009-11-14 @ 23:10:53
URL: http://annamariaerikssson.blogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0