Helena, 20

Hejsan!
Idag har det hänt ganska mycket grejer. Jag fick lov att gå upp tidigt eftersom jag skulle på tävling!
Roligt, tävlingen började kl.11.20. Vi var jätte duktiga och jag klarade av att göra ``handvolt med helskruv´´.
Det var jätte roligt att Mormor och Morfar Mamma och mina två systrar kunde kolla på mig. Det gav mig energi.

Sedan på prisutdelningen så var4 det spänt, vi hade ingen aning om vilken plats vi skulle hamna på.
När de ropade upp -Gymnos F1, då blev vi glada.
För vi kom delad 2.a , Med borlänge. Precis lika poäng. Bjursås äldre vann. Dom var jätte duktiga.

När jag kom hem så var Mormor och Morfar redan hemma. Vi fikade lite och nu är vi här. Vid datorn, men snart ska jag ner och hjälpa mina systrar med maten.

Tack och Hej ♥



Min kusin Staffan har 2 hundar. Fransic och Hilda (på bilden)

Kommentera här

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0