StanSälenSlö

Idag efter skolfotto i skolan så fick vi sluta. Jag åkte till stan där hittade jag en fin shal och lite andra småsaker. Tråkigt väder idag, det småregnar uch. Hemma åt vi kyckling med fetaost och bröd. det var gott gott.
Nu ska jag och helena gå till kiorren och köpa godis tills kvälls filmen. Mysigt, riktig gotti gott dag det gillar jag.

det är kräftfiske idag men jag orkar inte ut i båten i det kalla vattner och lägga ut burar, jag har ändå inge bete. Förra året hade vi inte heller något bete så vi tog friterade fick friletter. Det gick faktist rett så bra. Haha

Ha det roligt, Imorgon åker jag till sälen.
<3



Kommentera här
Postat av: jonna

svar: Tack Anna-Maria!

Coldplay var grymma! :D

2009-08-23 @ 10:04:47
URL: http://jonnasjoberg.blogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0