Gymnatik för fan

Hejsan allihopa!
Ohhh, idag var det första gymnasik träningen på 3 månader. Jag har värkligen längat efter den.
Det var underbart att träffa alla igen. Nya tränare har vi också fått emelie,kajsa,frida och någon christine. Hoppas dom är braiga.
Det roligaste var nästan när det komm in en 35 årig man och började träna gymnasik med killarna(8-13 år) haha han komm in och gjorde jätte nånga volter. 35-åringens tränare var yngre änn han ,haha. Sedan det värsta... han tog av sig tröjan och gick runt i kalsonger bland småbarnan och visade sin håriga mage. Äckligt.

Våra gymnastik tider är :

Måndag 17.30-20.30
Torsdag 17.30-20.30
Det är långa pass men det är det värt och så typ värmer vi upp och strätchar i 1 timme.

Har fått inn en ny i våran grupp som heter fanny och är -97 a. Hon är jätte duktig. Annars har vi slagit ihop F1 och F2 , jag todde det skulle var värre med det var rett så bra. Vi ska trodligen ha mixlag på tävlingar. För er som inte är så insatta i gymnastik så är mixlag ett lag med både killar och tjejer. Bra och roligt tycker jag.

Nu ska jag gå och borsta tänderna. <skoldag imorgon> <3

Kommentera här

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0