Höstlov!

Nu är det verkligen hösttlov!!!!
Jag känner det innom mig, och det är så otroligt skönt!

Igår så drog jag igång höstlovet med en haloweenfest.
Åkte hem till karin påmkvällen för att fixa oss, vi klädde ut oss till döda isprinsessor, haha.
Sedan åkte vi till Pilbo bystuga där estet musik hade festen, alla estetare fick ta med sig vänner
så det var inte bara estetare där. Vi dansade och träffade folk, mamma kom och hämtade oss vid
klockan halv 1.
Jag tog lite bilder, men min kamera är inte så bra i mörka lokaler.




sailor moon, ganska lika faktiskt



Kommentera här
Postat av: Matilda - mode, foto & vardag

SVAR: Nelly.com :D

2011-10-30 @ 15:55:53
URL: http://matildale.webblogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0