Crazy suturday

Hej!
Jag var i Sälen med mina bästisar i helgen.
Det var otroligt roligt! Lördagen var värkligen galen.
Vi åkte till hundfjället, där fanns massvis med företag som stog och gav ut
godis osv till skidåkare. Vi började såklart prata med dom.
Cocacola killarna vart vi jättetajta med och tillslut när de skulle gå så frågade de oss om
vi ville skjutsa dom på deras kälke till parkeringen.
Vi ba, neeh
- Om ni gör det får ni en platta med coca-cola.
- JAAAAAAAAA!
Haha, det var jättekul!
Sen gick vi till reztart och pratade. Där stog Erik och en tjej. Galna som vi är så övertalade vi dom att
vi skulle få skjunga i mikrofonen till rednex. Ja och där stog vi, inför alla i hundfjället skrikade
- cat man do! yeeeeha!
Och sedan så fick vi ett uppdrag av dom. Vi fick ''städa'' vid liftarna och ta upp papper från deras drycker.
Och vad fick vi av att göra det då?, JO 10 stycken twix. Mums
Sen fick vi till Telia och dansade lite, då fick vi tröja mössa laddare och smågrejer.

En otroligt rolig dag säger jag!






Kommentera här
Postat av: Jonna Hevosmaa

Vi hade hur kul som heeelst!

Hahahaha cat man do! ruligt.

Älskar er mina bästaste! <3

2011-03-07 @ 22:13:31
URL: http://jonnahevosmaa.blogg.se/
Postat av: ida ☆ dingdingding

OMG vad kul, jag dööööör :D

älskar er!! <3 :D

2011-03-08 @ 09:19:31

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0