Undeber start på en sådan underbar dag

Idag är det lördag, veckan bästa dag!
Idag är det underbart fint hemma  vika. Solen värmer och den nyfallna snön
glitrar jättefint på isen.
Jag och mina bästisar har just varit ute och gått i två timmar.
Vi gick över skjön till nånga som satt och pimplade, det var jätte mysigt.
Sen satt vi oss och pratade ett tag sen fortsatt vandringen hem med massvis med äventyr.

Jag väntar nu på mina päron som snart kommer hem efter en skotertur. Då ska
vi äta lunch och sen går jag till Ida igen.
Härliga dag, härliga liv.



Här har vi luvebild över skjön vid älskade vika.

Kommentera här
Postat av: ida

aaw :D<3

2011-02-06 @ 17:59:00

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0