Otur iår igen!

Idag ska vi ha friluftsdag. Jag ska åka slalom i källviken.
Liksom förra året hade jag också valt slalom. Då stog alla laddade
på skolgården för att åka när lärarna sa att källviken var stängd pga, vädret.
Dom hade en köldgräns på 20. Det var jätteonödigt! Jag hade tagit hem mina skidor från
Sälen och sen blev det inget. Jag fick lov att vänta i skolan i typ 1 timme sen kunde
jag återvända hem.
Idag när jag vaknade sa pappa att det var 28 minus. ÅH nej!
Det blir ingen friluftsdag iår heller. Altså så hilma typiskt igår var det 12 minus och
sen när jag vill att det ska vara varmt så blir det kallt.

Jag ligger nu i min säng och smsar  med Marika. Hon säger atthon ska till backen för
att det ska bli varmare sedan. Jag hoppas att hon har rätt! Jag vill åka slalom.

Men nu när jag kollar på smhi så ser jag att det kanske finns ett hopp:


Kommentera här

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0