Catwalk

hej!
Lördagen var helt ortolig, det var jättekul!
Fast vi hade hela dagen på oss så blev det strässigt på slutet.
Vi kom dit vid 9. Åt frukost och pratade med de andra modellerna (jätte snälla)
Sen så började dom locka mitt hår, oj vad långt tid det tog för dom.
Dom tog små slingor, lockade dom och sen satt upp med klämmor.
Det blev några hundra klämmor..
Det var så kul för alla gjirde saker ÅT en.
Sminkade, målade naglarna, smörjde benen och såklart fixade håret.
När allt var klart så var det ut på catwalken inför 500frisörer.
Jag var först ut, det känndes pirrigt.
Gick jättebra och det var jättekul. Direkt jag kommit in från scenen ville jag ur igen.
Tog taxi hem till syster lin för en mysig hemmakväll.









När vi skulle gå så fick alla en varsin googibag, och i den var det produkter för 500:-
Hårsprej, volymsprej, shampoo, balsam


Kommentera här

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0