Älskade sommar!

Jag älskar sommaren.
När man är i vika är sommaren som bäst!

Idag har jag vart med mina älskade vänner Johanna Ida Jonna :)
Vi åt lunh på vika café. Det var väldigt gött, sedan så gick vi ner till temptel och
fick tag i ett par mickar. Gissa vad vi gjorde med dom, jo typ hela byn hörde. Menmen det var kul!
Sen kom vi på att vi skulle paddla kanot så vi tog fram min och idag kanot och körde 2 och 2 i varsinna
kanoter. Det var sjukt kul, vi paddlade allt som allt 8km.
Men sen kom lillmartin med hans bot och gjorde värsta bauta vågorna så att båda kanoterna krockade in i varandra, haha. Alla skrek som ***
Vi kännde oss som kanotisten i '' GÖTA KANAL'' Efter 2 timmar var vi hemma.
Nu ska jag dra iväg till midsommarstången med tjejerna och hjälpa till att klä den.

Hoppas ni har det bra, Njut av sommaren nu kompisar


Kommentera här

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0