Some uppdatering!

Hejsan!
Nu sitter jag ärmed Elina uppe i sälen. Känner att jag inte har uppdaterat på ett tag nu.
Det beror på att jag inte haft något internet. :S
Jag och Elina har åkt skidor och snowbord idag. Kul! Försökte sitta kvar på flygliften, men de stoppade oss och vi fick lov att hoppa av :P Kul också att det var lite falukillar som hoppade i norrbacken i någon slags tävling!

Nu har vi kollat på Robinsson! Bra att Hans vann, hatar värkligen Jimmy!!
Åker hem imorgon :/



En till låt, inte riktigt den här jag sökte men det får bli den ändå.


Kommentera här
Postat av: emelie

Nej jag är helt och hållet kär i Fredrik, haha ;) Ja Sanna skulle ha vunnit :/

Tack så mycket :) Ja det har jag, i photoshop :)

2010-01-30 @ 22:38:22
URL: http://emelieerikssoon.blogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0