Härliga dagar!

Jag har haft 3 väldigt bra dagar!
Det började på torsdagen, då hade jag gymnastik läger. det var från 3-8.30 och jag lärde mig rudolf pch så dansade vi. Efter träningen så åkte elina med mig hem. Julia skulle också följa med mig hem men hon komm 1 timme efter.
När vi var hemma hos mig så busade vi lite och hade väldigt roligt.
Vi vaknade av att solen sken och vi gick upp, det var fredag. Då hälsade vi på kyrkan-cafeét och .............

HahA vad roligt vi hade. Sedan så klädda vi ut oss och åkte igenom vika :) Ni ska få se en film om det sedan!
Vi åt mat och sedan blie det sminkning och fixning för vi skulle gå på COZ.

Vid 7 åkte vi med 20 bussen in till stan. Busschaffören var helt CRAZY han åkte som en dåre och hoppade över typ jätte många bussholsplatser. Vid volvo så åkte han över rondellen!!. Haha, han var galen.

Tog en gemensam buss med andra falubor till coz. Vi hade utrustat oss med bästa lysarmbanden! PÅ coz var mkt folt (som vanligt) men roligt. Vi fick gå VIP ingången inn och ut!

Idag så vaknade vi vid 11. Sedan så blev det palla äpplen och foto-tagning. Julia och Elina åkte hem kl.15.

Tack brudar för bra dagar ♥


Kommentera här
Postat av: elina

bästa dagarna på länge , vi e bäzzt !!!

2009-11-01 @ 16:06:38
Postat av: julia johansson

Tack själv! Sjukt kul :) Vad gör du? <3

2009-11-01 @ 17:42:00
URL: http://juliahjohansson.blogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0