FjortizBoyy

Tjoho.
Nu känner jag att det var väldigt länge sedan jag skrev. Men nu ska jag skriva och berätta en väldigt komisk grej.
Idag hade jag barngympa som vanligt. Vi började med att säga att det skulle vara egyptie-tema nästa gång.
Vet du vad en kille i 9års ålder så då?.. (helt seriöst) 

-Okejj, men kan vi inte ha fjortiz tema nästa gång då rå ?

- Ehhm, men hur ska man se ut då då? , sa jag

-Man ska ha typ jätte snygga kläder och typ mycket smink.

- Haha ( tänkte jag).. Jag tycker aTT fjoriisarna på min skola är jätte töntiga!

- Det är det som är så bra.. Dom liksom lever i en flock ;) Sa 9 åriga killen.

Sedan la han till värst fjortismimen jag någonsin sett. Så himla komiskt.
Han är värkligen feminin.


 Annars idag så har jag tagit svinsprutan, det var lute läskigt. Men hoppas jag inte blir sjuk imorgon då-!

Jag ska lägga upp bildet på mitt nya rum. Så holl koll på min blogg ↑
Krammm ♥


Kommentera här

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0