Experium

hejsan.
Nu är det dom sista minuterna på denna helg. Jag har tillbringat hela mig helg i sälen.
I fredags så åkte jag upp till sälen. Kollade på IDOL finalen som erik tog hem. Det var riktigt tur! Blev bara så himla iriterad på hans flickvänn som var sååååå dryg.

På lördag var det invigning av Experium och vi var såklart där. Det är ett jätte stort aktivitets centrum med
pool,spa,bastu,surfing,bowling,spelhall,resturanger m,m.
Vi som var med på skistar mötet fick göra alla dessa grejer gratis. Det var mkt bra.
Fick tyvärr inte surfa eftersom där var det invigning av de bästa skatebord,ski,snowbord åkarna i sverige.

Annars så såg vi typ 6 st kändisar :P  bl.a -kim i andra avenyn   -tobias i let´s dance      -Martin stenmark.

På kvällen och morgonen till sondagen blev det skidåkning. Det var riktigt kul. Fick testa mina nya Head WorldCup
Det var också roligt att min mormor och morfar följde med upp.

Bara 5 dagara kvar sedan....... JULLOV!

Ha det bra tills dess ♥


Kommentera här

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0