Kreativ i vika

 Jonna och johanna,


 Här är vi  igen i en fullpackad båt.hah (jag är fotograf)

Jag och mina kompisar har startat ett företag som heter kreativ i vika, Där säljer vi smycken som vi gör skjälva. Det är jätte roligt att sälja och att göra.
Vi har faktiskt känat ihop rett så mycket pengar bara över en väcka.
Alla våra smycken är under 60:- och jätte fina.
Idag så sak jag ut och sälja med dom och om någon vecka kommer falukuriren. Skoj

Ni får ha koll på min blogg för jag ska ha en tävligt frammöver där NI har skjans att vinna något fint smycke av kiv (kreativ i vika). om ni vill ha något speciellt smycke så är det bara att fråga oss,sår gör vi det till dig
Ha det så bra, så ses vi <3


Kommentera här

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0