Duktigt Anna-Maria!

Hej!

Idag har jag varit väldigt duktig. Jag har vart på läxhjälp med Julia och Marika.
Det var jätte bra och man fick lära sig mkt. För man liksom snappar upp grejerna mkt bättre
om den är en ungdom som hjälper en.
Vi fick 2 st jätte snälla 3.e rings elever från h-bo.

Fast om vi börjar från början så var det så att jag var i skolan (som vanligt)
och sedan efter skolan så åkte vi in till stan. Vi blev b.la förföljda av grisen.

Jag har också bestämmt att jag ska gå åp drag men Johanna julia och Frida och Jacke,<3

Bilder från gårdagen och dagen :) Tryck på bilderna för att få dom större

  The .....
                         Värst snygga jackor ju ;P           
  Mej idag !

                                            Fika medJulia&Marika  


Komentera bilderna :)


Kommentera här
Postat av: felicia

fina bilder <3

2009-11-19 @ 10:06:02
URL: http://felicialunds.blogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0