drar till fjällen

I helgen drar jag och Rebecca till fjällen, sälen faktiskt. Vi ska åka skidor i trysil, träffa skönt folk som jobbar där uppe och vara spontana. Kommer bli superdejlig, det enda som oroar mig är att inte mina skidor kommer få plats i bilen upp.. Ska föreslå att antingen ha fönstret öppet med skidorna utstickande eller sätta hjul på dem och dra dem efter bilen. Önska mig lycka till.

Kommentera här
Postat av: ellen

Hej! Ska till Sälen i sommar på träningsläger och undrade var någonstans du köpt din gråa sälentröja och ungefär hur mycket den kostade? //Ellen :)

Svar: Tjenare! Den är köpt på stadium outlet nere i sälen by! ha så kul i sommar!
Anna-Maria Eriksson

2013-04-13 @ 08:53:50
URL: http://ellensenannorlundablogg.blogg.se

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0