NY FRILLA!

Jag var scenmodell så jag jag klipptes på scenen inför jättemånga frisörer, utan spegel!!
Jag var så nervös för jag visste inte alls vad som hände hela tiden, va kamerorna som ständigt
blixtrade till ett gott täcken?
När jag var klar så skulle jag gå en catwalk, men hur svårt är inte det nör du inte vet hur du ser ut?

Jag blev ialifall asball! Jag förstår inte att typ ingen vågar göra sånahär saker. Det är så drygt att det
anses att vara fint med långt hår. BULLSHIT! Det är så jävla snyggt med kort hår på vissa, det
framhäver så mycket kvinnliga drag och ögon.

Fortfarande är jag väldigt ovan och ibland ser jag en skymt av gammal tant i håret. Otroligt skönt när du
duchar, tar typ 5min att chillducha!!!

Å vad glad jag är när ALLA i skolan sa att jag var fin, älskar er!
Och Lina i min klass som också va med blev också jättesnygg!




Kommentera här
Postat av: Lina

Naaw... Hahaah de vart väl ganska coolt!! ;) Du passar as bra i den nya frisyren.

2012-05-02 @ 16:53:17
Postat av: Kärt barn har många namn

Told ya att frisyren passade på dig!

MVH

Peter, Sven, Niklas, Erik, Gustaf eller vad du nu tyckte jag såg ut att heta, haha!

2012-05-08 @ 00:53:02
URL: http://blogg.by/sickinhead

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0