Tortyr

Detta är tortyr för mig eftersom att jag har spricka i revbenet.
När man söker på det på google så står det att det gör ont när man
skattar,hostar andas djupt. Det är exakt hur det känns för mig,
det stog även att man skulle undvika att skratta mycket.
Hur ska detta gå för mig? jag får liksom inte skratta så mycket.

Jag och Helena satt och kollade på detta klipp från yputube och jag kunde
bara inte sluta att skratta. ajajajaj vad det gör ont i revbenet.

Men nu tycker jag att ni som får skratta ska setill att skratta.


Kommentera här
Postat av: ida

hahaha typiskt dig att kolla på google, sen säga att ett till har spruckigt, vad ska du göra åt det btw?

2011-09-12 @ 11:01:38
URL: http://TheView.devote.se

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0