NOLLADE

hej!
vi som trodde det skulle bli en lung eftremiddag. Nej nej, då trodde vi fel. För vi blev nolade.
Men jag tyckte det var kul.
Alla samlades vid kålgården klockan 19.00. Då fick vi på oss ett par sopsäckar med en nolla på.
Sen blev det allmän äggning i huvudet.
Jag är ju ganska trotsig så såklart trotsAade jag de hårda treorna.
Kastade grädde på en, äggade ''the bos'' och hällde mjöl på en kaxig trea.
För allt det här blev jag belönad med en liter mjölk över huvudet och sipap i ansiktet plus munkavel.
Fast det var roligt! och om man är med i leken får man leken tåla.
Sen gick vi till stan och gjorde uppdrag. Typ mänsklig pyramid inne i falugallerian och puss på busschafförs hand.

Jag vet att Jonna Sjöberg tog kort men hon har inte lagt ut dem än. Men jag lägger ut dem så snabbt som jag fått dem.

Har ialifall en bild från igår. På Emma och Rebecca. Lägg märke till de bakom som sitter på alla fyra och just ska bli neräcklad i grädde.


Kommentera här

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0