Webbkamera- Tandådalen

Jag längtar tillbaka till Tandådalen. jag vill dit, till skidbacken till solen.
Jag tror det beror på att jag inte brukar vara hemma i Vika under sportlovet som jag
känner att det liksom är lite konstigt att vara här. Men som tur var så åker jag upp imorgon!
Jag tänkte att jag skulle kolla webbkameran vid min stuga och kanske bli lite glad över
att jag har sol här i Vika och dom kanske har mulet, men nejnej!
Strålande sol.





Neranför denna backe ser man tre ganska stora tak. I ett av dom bor min mormor och morfar
och jag kan nästan se hur dom ligger ute på altanen och solar. Härligt Härligt!

Nej nu ska jag gå ut i solen och plugga lite Spanska, har frov fredag v.10

Kommentera här

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0