Min träningsvecka

såhär ser min träningvecka ut. Jag har nu nyss kommit hem från friskis och svettis.
Det var mycket kul och nu känner jag mig duktig. Kul att träna!
Kolla in min träningoutfit, fintfint!


Kommentera här
Postat av: wilma

köpte dom på glitter för ca en månad sen, dom tog slut samma dag. men dom ska komma in fler gånger men dom vet typ aldrig leveransdagarna så det är bara chansa på att man har tur om man går förbi och att dom finns. PUSS

2011-03-10 @ 21:27:34
URL: http://wilmaandreasson.blogg.se/
Postat av: ida

snyggish ;) åh, nu känner jag mig tjock. haha, åååch så kan jag inte göra något åt det, jävla influensa.

2011-03-10 @ 23:44:16

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0