Jag och Carl Filip

Hej:) idag är det lördag, jag är i Åre med mamma pappa faster osv farbror. Vi var det mycket bra här! Igår åkte vi skidor och det var som att en helt ny värld öppnade sig. Jag har aldrig vart med om att det kan vara så kul att åka inpudersnö och i raviner. Bilder kommer senare. idag har vi åkte längdskidor och sedan åt vi lunch på ett jätte fint ställe. Och vet ni vad, där satt vi brevid karl Filip ( Sveriges prins) och åt mat, fett coolt! Jag fick även se hans flickvän, oklok oj vad snygg hon är. Snart blir det second hand i Åre by. Hejdå ,



Oj vad lik carl filip är orlando bloom.

Kommentera här
Postat av: ida

coooltt hihi

2011-03-26 @ 20:01:05

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0