Jag känner att jag har medhåll...

Jag har ett par trogna läsare till min blogg.
Och det är inte bara ett par läsare utan mina bästa vänner.
Dessa två tjejer kommenterar närstan alla mina inlägg och där
jättekul tycker jag. Dessa två tjejer heter Ida Andersen och Jonna Hevosmaa.
Apropå Ida och Jonna så har jag tillbringat denna soliga dag med dessa tjejer.
Det har varit jättekul och vi har ätit jätte god mat, pasta carbonara (se bild)
Jag har nu ätit middag och ska dra till Jonna, vi ska kolla på film. Det blir nog mean girls.

Igår kväll åkte jag hem från Tandådalen. Så nu är jag hemma tills på fredag och då åker
jag Jonna och Ida upp till sälen!
Det ska bli grymt kul och vi ska hittA på så mycket kul!



Bild på mina bästa tjejer:


Kommentera här
Postat av: Jonna Hevosmaa

Anna-Maria, bästa Anna-Maria! <3

2011-03-02 @ 23:22:03
URL: http://jonnahevosmaa.blogg.se/
Postat av: ida

love ya :D<3

2011-03-02 @ 23:41:52

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0